Fredrik B Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Fisker fram denna igjen jeg. Hvem er det man skal ringe for å få bekreftet at anmerkningen er slettet? Har ringt Lindorf og aktiv kapital, og de har slettet det fra sine databaser. Men skulle ringe ang billån idag, så var alle sammen der ennda. Hvor skal man da hennvende seg? Ringe SI SI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 statens innkrevningssentral Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 statens innkrevningssentral Såklart Da må man ringe SI å høre hva som foregår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 statens innkrevningssentral Såklart Da må man ringe SI å høre hva som foregår Da ser det ut til at dette blir oppklart i neste uke. Da får Elcon en telefon. Duverden man blir avhengig av bil. Har jo abstinenser her jeg sitter for meg selv uten kjøretøy på vegen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
volvomannen56 Posted March 21, 2023 Share Posted March 21, 2023 hej, je har nettopp fått betalingsanmerkning og har inkasso fra før, eg har vøri på google og funnet nettsiden søkelån.no, har noen prøvd denne før? noen tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts