Sovepose Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Hei Var egentlig litt tilfeldig at det ble denne bilen på meg. Men når den for over to år siden kom på finn tok jeg meg en tur. Da hadde den stått på låve i 5 år og hadde bare blitt trillet ut på gårdsplassen. Tok med friskt batteri og et par runder på startern så vips gikk den. Fylte på vann og olje og kjørte 7 problemfrie mil hjem Siden det har det blitt litt reprasjoner og vanelig velikehold. Toppers bil som er god og kjøre. Billig og ha og. Quote
Roger H. Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Velkommen, pen bil dette.. Likte godt radio'n... :D Eeehhhh, hvordan kom du på å kalle deg'sovepose'? :lol: Quote
HolgersEN Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Velkommen i klubben og du verden for en nydelig 123 du har kjøpt deg Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Velkommen velkmommen Onklig gobil dette, flott bil Quote
Sovepose Posted June 23, 2009 Author Posted June 23, 2009 Velkommen, pen bil dette.. Likte godt radio'n... :D Eeehhhh, hvordan kom du på å kalle deg'sovepose'? :lol: Takk takk for alle kommentarer! Sovepose bare datt inn, tenkte hvorfor ikke Ellers tenkte jeg og få inn litt treverk etterhvert og bytte en bensinslange. Er fortsatt ute etter Penta felger så skrik ut hvis noen skal selge. Quote
CHARLIE Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Så fin ut denne, Sovepose! Kjekt å se at interessen for gode gamle 123 biler stadig øker Quote
Benz86 Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 En meget pen bil du har Kunne godt ha tenkt meg denne ja Quote
Øystein Wormdal Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 Velkommen i klubben og gratulerer som 123-eier. Det er en flott bil du har Quote
Sovepose Posted July 25, 2009 Author Posted July 25, 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i teppe i denne fargen? Trenger litt til en ekstremt solbleket hattehylle. Quote
Sovepose Posted July 25, 2009 Author Posted July 25, 2009 Var der for en stund sia, men de hadde ikke det jeg var ute etter Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 25, 2009 Posted July 25, 2009 Hatthylle? Ta å kle den inn med Skai eller skinn da vel? Om du skulle hatt teppe i samme stil som dette, så må du lete litt på skroter etc tror jeg. Med litt tolmodighet så dukker det vel opp noe. Og om du har Nylonvask å høytrykkspyler i bakhuet, så øker jo sjangsene også Quote
Sovepose Posted July 25, 2009 Author Posted July 25, 2009 Hatthylle? Ta å kle den inn med Skai eller skinn da vel? Om du skulle hatt teppe i samme stil som dette, så må du lete litt på skroter etc tror jeg. Med litt tolmodighet så dukker det vel opp noe. Og om du har Nylonvask å høytrykkspyler i bakhuet, så øker jo sjangsene også Skai eller skinn blir litt for glorete baki der. Vasking og nylonvask hjelper nok lite når teppet en gang var brunt, men nå er helt hvitt. Kanskje Ebay har noe, men hva kaller man denne fargen? Sola er ikke til og spøke med... Quote
Stian Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 ebay har mye tepper til mercedes. Har du vurdert sprayboks? Populært på wheeler deelers. Blir jo ikke særlig slitasje på denne så det burde fungere greit. Quote
Sovepose Posted July 26, 2009 Author Posted July 26, 2009 ebay har mye tepper til mercedes. Har du vurdert sprayboks? Populært på wheeler deelers. Blir jo ikke særlig slitasje på denne så det burde fungere greit. Vanelig spraylakk? Blir ikke det veldig stivt? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 26, 2009 Posted July 26, 2009 Skai eller skinn blir litt for glorete baki der. Nja, ikke nødvendigvis Vasking og nylonvask hjelper nok lite når teppet en gang var brunt, men nå er helt hvitt. Det jeg mente, var igrund at, det er ofte en ser slike tepper osv på skroten etc, som er veldig skittende, som en ikke bryr seg noe spesielt om, og tenker muligens at ikke går ann å redde, men det gjør det som oftes med Nylonvask Kanskje Ebay har noe, men hva kaller man denne fargen? Det man ikke finner på ebay, er vel ikke verdt å ha Sjekk ut her, om du kan finne den rette fargen. Quote
Recommended Posts