Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Var egentlig litt tilfeldig at det ble denne bilen på meg. Men når den for over to år siden kom på finn tok jeg meg en tur. Da hadde den stått på låve i 5 år og hadde bare blitt trillet ut på gårdsplassen. Tok med friskt batteri og et par runder på startern så vips gikk den. Fylte på vann og olje og kjørte 7 problemfrie mil hjem :shock:

Siden det har det blitt litt reprasjoner og vanelig velikehold. Toppers bil som er god og kjøre. Billig og ha og.

DSC01530.jpg

DSC01521.jpg

DSC01520.jpg

DSC00563_edited.jpg

DSC00542.jpg

DSC01575.jpg

Posted

Velkommen, pen bil dette.. Likte godt radio'n... :D :D

Eeehhhh, hvordan kom du på å kalle deg'sovepose'?  :? :lol: :lol: :lol:

Takk takk for alle kommentarer! Sovepose bare datt inn, tenkte hvorfor ikke :)

Ellers tenkte jeg og få inn litt treverk etterhvert og bytte en bensinslange. Er fortsatt ute etter Penta felger så skrik ut hvis noen skal selge.

• 1 month later...
Posted

Hatthylle? Ta å kle den inn med Skai eller skinn da vel? Om du skulle hatt teppe i samme stil

som dette, så må du lete litt på skroter etc tror jeg. Med litt tolmodighet så dukker det vel

opp noe. Og om du har Nylonvask å høytrykkspyler i bakhuet, så øker jo sjangsene også  :D

Posted

Hatthylle? Ta å kle den inn med Skai eller skinn da vel? Om du skulle hatt teppe i samme stil

som dette, så må du lete litt på skroter etc tror jeg. Med litt tolmodighet så dukker det vel

opp noe. Og om du har Nylonvask å høytrykkspyler i bakhuet, så øker jo sjangsene også  :D

Skai eller skinn blir litt for glorete baki der. Vasking og nylonvask hjelper nok lite når teppet en gang var brunt, men nå er helt hvitt.

Kanskje Ebay har noe, men hva kaller man denne fargen?  :?

DSC01929.jpg

Sola er ikke til og spøke med... 8)

Posted

ebay har mye tepper til mercedes.

Har du vurdert sprayboks? Populært på wheeler deelers. Blir jo ikke særlig slitasje på denne så det burde fungere greit.

Posted

ebay har mye tepper til mercedes.

Har du vurdert sprayboks? Populært på wheeler deelers. Blir jo ikke særlig slitasje på denne så det burde fungere greit.

Vanelig spraylakk? Blir ikke det veldig stivt?

Posted

Skai eller skinn blir litt for glorete baki der.

Nja, ikke nødvendigvis ;-)

Vasking og nylonvask hjelper nok lite når teppet en gang var brunt, men nå er helt hvitt.

Det jeg mente, var igrund at, det er ofte en ser slike tepper osv på skroten etc, som er

veldig skittende, som en ikke bryr seg noe spesielt om, og tenker muligens at ikke går ann

å redde, men det gjør det som oftes med Nylonvask  :)

Kanskje Ebay har noe, men hva kaller man denne fargen?  :?

Det man ikke finner på ebay, er vel ikke verdt å ha :) Sjekk ut her, om du kan finne den rette fargen.