Guest stein harald Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 jeg har en 88mod 300E, jeg sliter med at det kommer vann inn i koferten på bilen, når den står prakert i regnvær. men jeg klarer ikke å finne ut hvor det kommer inn og hva det skylles, men det ser ut som at det blir mest vått på venstre siden. kan noen hjelpe meg dette problemet.???? Quote
repvik Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Følg pakningen som går langs lokket i bakkant. Quote
Brøl Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Sliter med d samme på min W124, men på høyre side.. Mistenker d kommer inn rundt bakruten på min, har visst en tendens til å ruste litt under ruten.. :S Quote
Guest stein harald Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 har sjekket pakningen rundt lokke, og det var ingen synlie skader værken på paknigen eller kant.. det blir våtest ca midt inn i koferten, ved siden av reservehjulslokk, så jeg tror ikkedet lekker fra baklykta Quote
repvik Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 har sjekket pakningen rundt lokke, og det var ingen synlie skader værken på paknigen eller kant.. det blir våtest ca midt inn i koferten, ved siden av reservehjulslokk, så jeg tror ikkedet lekker fra baklykta Ta ut stoffdekslene og se om du har noen hull. Jeg hadde et hull ved et demperfeste. Quote
Jens Honoré Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 I min enkle tankegang, tror jeg jeg hadde lagt meg i bagasjerommet med ei lommelykt mens noen sto på utsia og spyla rundt med en slange. Men det er kanskje for enkelt? Dette hadde jeg gått for Quote
repvik Posted June 20, 2009 Posted June 20, 2009 I min enkle tankegang, tror jeg jeg hadde lagt meg i bagasjerommet med ei lommelykt mens noen sto på utsia og spyla rundt med en slange. Men det er kanskje for enkelt? Dette hadde jeg gått for Det enkleste er ofte det beste. Quote
A.H Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Husk og ta med deg en GOD kamerat som du kan stole på IKKE kona da kan du risikere og bli liggende der med lykta Quote
Recommended Posts