Jump to content

vannlekarsje inn i kofert på w124

Recommended Posts

Guest stein harald
Posted

jeg har en 88mod 300E, jeg sliter med at det kommer vann inn i koferten på bilen, når den står prakert i regnvær. men jeg klarer ikke å finne ut hvor det kommer inn og hva det skylles, men det ser ut som at det blir mest vått på venstre siden. kan noen hjelpe meg dette problemet.????

Posted

Sliter med d samme på min W124, men på høyre side.. Mistenker d kommer inn rundt bakruten på min, har visst en tendens til å ruste litt under ruten.. :S

Guest stein harald
Posted

har sjekket pakningen rundt lokke, og det var ingen synlie skader værken på paknigen eller kant..

det blir våtest ca midt inn i koferten, ved siden av reservehjulslokk, så jeg tror ikkedet lekker fra baklykta

Posted

har sjekket pakningen rundt lokke, og det var ingen synlie skader værken på paknigen eller kant..

det blir våtest ca midt inn i koferten, ved siden av reservehjulslokk, så jeg tror ikkedet lekker fra baklykta

Ta ut stoffdekslene og se om du har noen hull. Jeg hadde et hull ved et demperfeste.

Posted

I min enkle tankegang, tror jeg jeg hadde lagt meg i bagasjerommet med ei lommelykt mens noen sto på utsia og spyla rundt med en slange.

Men det er kanskje for enkelt? :D

Dette hadde jeg gått for

Posted

I min enkle tankegang, tror jeg jeg hadde lagt meg i bagasjerommet med ei lommelykt mens noen sto på utsia og spyla rundt med en slange.

Men det er kanskje for enkelt? :D

Dette hadde jeg gått for

Det enkleste er ofte det beste.