Guest Kenneth-M Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Heisann! Jeg driver å skal montere en aktiv sub i bilen min. Bilen er av typeMerchedes 190E 87` modell. Og alt er forsåvidt klart! Bortsett fra at jeg kommer ikke til batteriet! hehe. Signalkabler osv ligger på høyre side, og strømkabelen ligger på venstre. Sålangt så ligger kabelen under førersetet. Men har IKKE peiling på åssen jeg skal komme meg ut til motorrommet. Noen som har noen tips? Mvh,Kenneth Quote
Guest GammelGul Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Det finnes flere muligheter, men såvidt jeg husker er det et stort hull på høyre side, ca rett bak hanskerommet. Tettet med en gummipropp. Brukte den når jeg monterte kupevarmerkontakt på en 190 en gang. Quote
Guest tdha Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Bak batteriet er det en deksel. Tar du av denne vil du se et hull på hvor det går en del ledninger inn i kupeen. Samme hull kan du bruke til å komme til batteriet. Quote
Guest Kenneth-M Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 ah, takk for svar folkens! Får ta en titt imorgen! Men dette betyr kanskje at jeg må flytte på noen lydkabler eller? Strøm og lydkabler skal jo heelst ikke blandes.. hehe.. Jeg var jo så "lur" at jeg la lydkabler på samme side som batteriet Quote
Guest Asbjørn Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 Japp, legger alltid strømkabelen på samme side som batteriet er i motor rommet på bilen jeg tryller anlegg i. Lønner seg å sjekke først Quote
Recommended Posts