Kim Endre Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 ikke så gale pris dette nei ke tid får du dette heim?? viss ikke du he gjort det allerede Quote
T.Vårlid Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Vel, vet ikke helt når de kommer, men de er på vei!! Quote
LuckyDuck Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Vel, vet ikke helt når de kommer, men de er på vei!! Fillen på tiå at eg får utstyre i orden nå.... Både når det gjelder bremser, FM radio, CB radio, armer og bein! Quote
Harald Langeland Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Kansje veldig seint! men viss dere snart tar en ny bestilling så skriv meg opp med en gang! Quote
Anders' Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Er disse bestilt? Skulle hatt en her også... Quote
T.Vårlid Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Nå er det for sent ja. men ingenting i veien for å sende inn en bestilling privat. Quote
Thomas Madsen Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Er disse bestilt? Skulle hatt en her også... Dette er jo noe lokallag Oslo også burdet hatt mener nå jeg da... Jeg har jo alt, men er så forbaska kjedelig å prate med seg selv på vei til Gol... Quote
Recommended Posts