MagneA Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Vel planlegger en ferie tur til Danmark i sommer. Lurer litt på om det er noen mercedes sjapper der nede som er verdt ett besøk. Noen som selger effekter og ting og tang og deler. Nå er det vel kanskje ikke så mye billigere der nede muligens enn her hjemme. Vi skal kjøre rundt å campere så om det er flere med litt mellomrom gjør ingenting. Om noen skulle ha noen ideer om hva man bare er nødt for å ha med seg der nede utenom Tuborg og røde pølser så fyr løs. Kom gjerne med tips angående campingplasser som er verdt ett besøk om noen veit om noe som må oppleves. Planen er vel å begynne i Kjøben og bruke to uker opp mot Fredrikshavn sånn pluss minus og bare surre rundt. Quote
HolgersEN Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Bon Bon land er utroli artigt og være på Kan også ambefale en rundtur på Faxe Øl fabrikken nede i Faxeladeplads Skal du ha et utroli godt måltid på et greit hotel så stopper du i kolding og bor på Scandic Hotel som ligger rett ved motorveien...Kanon god mat i resturangen og en hyggeli betjening Har mange plasser og ambefale...Men er det med eller uten barn??? Jeg er i Danmark minimum 4 ganger i året og liker meg like godt kver gang Quote
MagneA Posted June 18, 2009 Author Posted June 18, 2009 He he glemte å skrive det ja. Vi reiser uten barn!!!! Quote
HolgersEN Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Løkken er utroli show og være...MASSE ungdommer som er festglade...! Aalborg og Jomfru Anes gade er et møst når en er i Danmark...! Randers er utroli kjekk by og myse rundt i da det er en del til og kikke på...! Århus er også en triveli plass...! Min topp 10 i Danmark er København da du finner ALT i den byen + er mye kjekke ting ikke langt borte som en kan dra på...!!! Deriblant, Tivoli, Bon Bon land, Faxe øl museete med omvisningstur, shopping til en spyr for de som liker det, ele cruising+++ Eneste minuset med København er at det er et h..... og kjøre der da det er asse trafikk og syklister som sykler som om de har stjælt sykkelen...Så skal du der så bo litt på utsiden av byen ELLER finn et Hotel som har parkering da det er ikke så mange hoteller der som har egen parkering.! Må du parkere i gata kan du selv tenke hvordan den kan se ut etterpå og ikke minst det koster en den med parkering SAS Hotellet ambefaler jeg da det ligger mitt i smørøyet og har egen parkering Er utroli mye artigt og gjøre i Danmark...Jeg skal også ned der i sommer og det gleder jeg meg til Quote
E220 Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 er en ting å si om danmark å det er øøøøøøøllllllll å maaaaaaaaaattttttttt hehe Quote
E220 Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Bare litt geografi først: Det er tre store byer i Danmark: København, Tuborg og Carlsberg Litt spørs hva dere er ute etter. Personlig har jeg veldig sans for kro. De fleste kroer på små steder, har greie rom man kan leie. En liten stille kro man kan spise, drikke og sove på, er et lite stykke Danmark som man vanligvis ikke finner på hoteller og sånt. Bør prøves Enig med tommern der. Kro ferie i danmark er helt topp sjøl for en danske så dette kan anbefales ellers kan alle de 3 byer tommern nevner anbefales på det kratigste hehe Quote
Alexander Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Hvis du drar til København må du jo ta deg en tur opp til Carlsberg og se på Elefantporten og det hysterisk store området som det gamle bryggeriet strakk seg over før det ble flyttet. Det er vel et museum der også. Quote
MagneA Posted June 20, 2009 Author Posted June 20, 2009 He he mange gode forslag her ja. :lol: Når jeg skreiv campere så mente jeg att jeg skal dra på vogn rundt så det blir vel lite akturelt med hoteller og sånt. Men takker for tips. Noen som vett om det fins noen motor museumer eller noe sånt for motorintresserte?? Quote
Robert Andersen Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Ja hei sann , har hatt mange gode minner fra Danmark" he He" eksempel "kro"....der har de mye artig for voksen ...å de søte små. Det er bare verdt turen, man angrer ikke,kjerringa får fred, unga har det gøy....Å Du får tatt deg et par øl :D Quote
Recommended Posts