Jump to content

ny cd spiller

Glenn Sørvik

Recommended Posts

Du ska leida lenge for å finna ein speler som passe bedre enn Becker, som også har ein del funksjoner (enkel å bruke)..

17042009806.jpg

02012008037.jpg

På GrandPrix kan også lysstyrken justeres (som ikkje er mulig på den avbilda Monza spilleren)

Hvis du vil ha noe som lager kaffe og brødskiver er ikke Audio10 noe for deg, men vil du ha noe som passer 100% inn i bilen er det noe for deg. ;)

Jeg for min del synes ikke Audio10 er middelmådig. Den gjør jobben bra, og med en FM-sender på iPhonen så har den alle funksjonene jeg trenger også. :D

Har vurdert å begynne med FM-sender (før eg tar meg råd t Dension Gateway 500) og i-pod på det nye annlegget som skal i min, men har hørt at ein del folk seie det gir dårlig lyd?

Har oppdaget at det er litt varierende... Så lenge man ligger langt unna frekvenser som det er andre radiostasjoner på så fungerer det ok. Har ikke villet gjøre noen A/B test, da blir man alltid så skuffet. Audiohukommelsen er veldig kort, så hvis man synes det låter greit uten noen referanse er det like greit å leve i villfarelsen at det er bra. :lol:

Har oppdaget at det er litt varierende... Så lenge man ligger langt unna frekvenser som det er andre radiostasjoner på så fungerer det ok. Har ikke villet gjøre noen A/B test, da blir man alltid så skuffet. Audiohukommelsen er veldig kort, så hvis man synes det låter greit uten noen referanse er det like greit å leve i villfarelsen at det er bra. :lol:

Eg får prøva å se om eg blir fornøyd.. ;)