Brøl Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Du ska leida lenge for å finna ein speler som passe bedre enn Becker, som også har ein del funksjoner (enkel å bruke).. På GrandPrix kan også lysstyrken justeres (som ikkje er mulig på den avbilda Monza spilleren) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Hvis du vil ha noe som lager kaffe og brødskiver er ikke Audio10 noe for deg, men vil du ha noe som passer 100% inn i bilen er det noe for deg. Jeg for min del synes ikke Audio10 er middelmådig. Den gjør jobben bra, og med en FM-sender på iPhonen så har den alle funksjonene jeg trenger også. Har vurdert å begynne med FM-sender (før eg tar meg råd t Dension Gateway 500) og i-pod på det nye annlegget som skal i min, men har hørt at ein del folk seie det gir dårlig lyd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Har oppdaget at det er litt varierende... Så lenge man ligger langt unna frekvenser som det er andre radiostasjoner på så fungerer det ok. Har ikke villet gjøre noen A/B test, da blir man alltid så skuffet. Audiohukommelsen er veldig kort, så hvis man synes det låter greit uten noen referanse er det like greit å leve i villfarelsen at det er bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Har oppdaget at det er litt varierende... Så lenge man ligger langt unna frekvenser som det er andre radiostasjoner på så fungerer det ok. Har ikke villet gjøre noen A/B test, da blir man alltid så skuffet. Audiohukommelsen er veldig kort, så hvis man synes det låter greit uten noen referanse er det like greit å leve i villfarelsen at det er bra. Eg får prøva å se om eg blir fornøyd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 På den musikken du hører på så legger du ikke merke til litt skurring allikevel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Hehe, dårr e litt innimellom.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 http://www.audio-10.com/Mercedes-Audio-10-CD-Radio-Alpine Hadde gått for denne har hørt at audio 10 ikke tar brente plater,noen som har erfaring med det? Det er flere typer på siden jeg linket til, noen av de tar CD-R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts