Trond H. Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 I år legger vi sommeravslutningen til Setskog. Landhandler-museet og veteranklubben har tilbudt oss å få besøke dem. De stiller med ferdig varmede griller, og party-telt hvis været krever det. Dette er ment å være en kveld for hele familien, så ta med kone og barn ( alt. mann og barn). Fyll opp sekken med godt humør, grillmat og drikke etter eget ønske. NB!! Avreise fra Brobekkvn 102 kl. 17.30 Quote
Thomas Madsen Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Dette skal jeg prøve å få med, fyller vel isåfall opp bil med kjærring og unger Quote
JonArne Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 minner om sommeravslutting på mandag ^^ spåd alt alt for varmt vær Quote
Ronnie Westpold Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 God sommer til alle sammen. Inge og jeg drar på ferie i morgen så vi tar nok en kald pils når dere er på treff Quote
FrodeS Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 en kald pils Prøv om dere kan la det bli med den ene, da 8) Jeg skal se om ikke jeg også får blitt med. Hvis jeg får orden på ACn i morgen, så regner jeg med det Quote
Stjernedama Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Går det bra fremover så kommer jeg og "Lady" også Quote
Thomas Madsen Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Hvordan er det med stol og bord ?? mao sitteplasser til å spise grillmaten ??? Frua har maten klar alt, blir pølser på de små og ørret på de store Meen er det sitteplasser til alle ?? Selv drar jeg ikke via oslo ditt, men kommer via sørum og den veien.. Når jeg da først er i Aurskog kan jeg jo like godt ta resten av veien også.. Eller kanskje Trond sender meg en SMS med mob nummer så¨kan jeg ringe ham og høre hvor langt dere er kommet når jeg dukker opp omtrent ved Golf'n på Aurskog... Quote
Alexander Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Jeg også tenker å møte resten av følget ved Aurskog, så sant alt går etter planen i morgen. Quote
Thomas Madsen Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Jeg også tenker å møte resten av følget ved Aurskog, så sant alt går etter planen i morgen. Skal vi stå sammen med den store Rundkjøringa ved Golf'n der da eller ??? Quote
Alexander Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Jeg også tenker å møte resten av følget ved Aurskog, så sant alt går etter planen i morgen. Skal vi stå sammen med den store Rundkjøringa ved Golf'n der da eller ??? Vet ikke enda når vi får kommet oss avgårde, men kanskje. Kan prates i morgen. Quote
Trond H. Posted June 28, 2009 Author Posted June 28, 2009 Prøver å få tak i vår kontakt på Setskog, uten hell i kveld. Men kan overhodet ikke tenke meg annet enn at det finnes sitteplasser, ellers hadde han helt sikkert sagt noe om det når jeg snakket med ham i forrige uke. Sees i morgen!! Håper vi blir riktig mange. Quote
JonArne Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Skal se om jeg ikke får tatt turen da jeg har litt familie problemer om dagen Quote
FrodeS Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Når regner dere med å være på Setskog? Det ser ut til at jeg tar meg en tur, og da kjører jeg direkte fra Særp, tenker jeg. Quote
JonArne Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 http://www.setskoglandhandel.com/ Hit vi skal Og ja det er rett vedsiden av kirken ^^ Quote
FrodeS Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 http://www.setskoglandhandel.com/ Hit vi skal Og ja det er rett vedsiden av kirken ^^ Da stemmer det med kart-linken min Quote
ØHN Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Kommer en tur jeg og. Møter i Brobekvn 102b 17.30. Quote
JonArne Posted June 29, 2009 Posted June 29, 2009 Jeg drar opp litt før og ser om det er noe jeg kan hjelpe til med ^^ Quote
Trond H. Posted June 29, 2009 Author Posted June 29, 2009 Bare noen ord fra lokallagslederen: Det ble, nærmest som vanlig, en fin rekke med stjerne-biler (og èn av noe annet...) som satte kursen østover til Setskog. Og alle, (bortsett fra min, som ble stående igjen på en rasteplass langs veien ), kom vel frem. (To minutters arbeid og to plaststrips på tilbakeveien var nok til å få den trygt hjem igjen heldigvis). Takk til alle som hadde anledning til å møte opp, og som dermed bidro til å gjøre årets sommeravsliutning til en kjempekveld. Det så ut til at alle hygget seg seg skikkelig i uformelle og trivelige omgivelser. Selv om været ikke kunne vært bedre, er det allikevel den fine gjengen i klubben som skaper stemningen. Noen besøkte landhandler- museet, og for de av oss som er passert førti og vel så det, vekket innventaret og varebeholdningen noen minner hos oss... Så som sagt: Hjertelig takk til dere alle for nok en minnerik kveld. Og en stor takk til Aurskog og Høland veteranklubb som lot oss komme på besøk, og som sørget for varme griller og solskjermende party-telt. GOD SOMMER TIL ALLE MEDLEMMENE I LOKALLAG OSLO OG PÅ GJENSYN I AUGUST! Ps! Endel blir nok å treffe på "kontoret" ved Grorud stasjon mandagene i juli. Quote
FrodeS Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Tusen takk for særdeles hyggelig treff i går ! Quote
ØHN Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Treffet i går var helt topp. Mye artig å se i butikkmuseet også. Quote
Thomas Madsen Posted June 30, 2009 Posted June 30, 2009 Meget hyggelig att det var med litt barn også Quote
Alexander Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Hele familien koste seg stort på dette arrangementet! Var kjempekoselig, selv om vi gjerne kunne hatt noen flere bord. Quote
Thomas Madsen Posted July 1, 2009 Posted July 1, 2009 Var kjempekoselig, selv om vi gjerne kunne hatt noen flere bord. Du mener mer enn det ene vi grein oss til ?? Joa, enig også jeg som glemte igjen campingbordet mitt som jeg jakta østlandet rundt etter Quote
Recommended Posts