Jump to content

Recommended Posts

Posted

I år legger vi sommeravslutningen til Setskog. Landhandler-museet og veteranklubben har tilbudt oss å få besøke dem. De stiller med ferdig varmede griller, og party-telt hvis været krever det. Dette er ment å være en kveld for hele familien, så ta med kone og barn ( alt. mann og barn). Fyll opp sekken med godt humør, grillmat og drikke etter eget ønske.

NB!! Avreise fra Brobekkvn 102 kl. 17.30

• 2 weeks later...
Posted

en kald pils

Prøv om dere kan la det bli med den ene, da  8) 8)

Jeg skal se om ikke jeg også får blitt med. Hvis jeg får orden på ACn i morgen, så regner jeg med det :-)

Posted

Hvordan er det med stol og bord ?? mao sitteplasser til å spise grillmaten ???

Frua har maten klar alt, blir pølser på de små og ørret på de store  :-)

Meen er det sitteplasser til alle ??

Selv drar jeg ikke via oslo ditt, men kommer via sørum og den veien..

Når jeg da først er i Aurskog kan jeg jo like godt ta resten av veien også..

Eller kanskje Trond sender meg en SMS med mob nummer så¨kan jeg ringe ham og høre hvor langt dere er kommet når jeg dukker opp omtrent ved Golf'n på Aurskog...

Posted

Jeg også tenker å møte resten av følget ved Aurskog, så sant alt går etter planen i morgen. ;)

Skal vi stå sammen med den store Rundkjøringa ved Golf'n der da eller ???

Vet ikke enda når vi får kommet oss avgårde, men kanskje. :D Kan prates i morgen.

Posted

Prøver å få tak i vår kontakt på Setskog, uten hell i kveld. Men kan overhodet ikke tenke meg annet enn at det finnes sitteplasser, ellers hadde han helt sikkert sagt noe om det når jeg snakket med ham i forrige uke.

Sees i morgen!! Håper vi blir riktig mange.  :D

Posted

Bare noen ord fra lokallagslederen:

Det ble, nærmest som vanlig, en fin rekke med stjerne-biler (og èn av noe annet...) som satte kursen østover til Setskog. Og alle, (bortsett fra min, som ble stående igjen på en rasteplass langs veien  :shock: ), kom vel frem. (To minutters arbeid og to plaststrips på tilbakeveien var  nok til å få den trygt hjem igjen heldigvis).  8)

Takk til alle som hadde anledning til å møte opp, og som dermed bidro til å gjøre årets sommeravsliutning til en kjempekveld.  Det så ut til at  alle hygget seg seg skikkelig i uformelle og trivelige omgivelser. Selv om været ikke kunne vært bedre, er det allikevel den fine gjengen i klubben som skaper stemningen. :) Noen  besøkte landhandler- museet, og for de av oss som er passert førti og vel så det, vekket innventaret og varebeholdningen noen minner hos oss... :o

Så som sagt: Hjertelig takk til dere alle for nok en minnerik kveld. Og en stor takk til Aurskog og Høland veteranklubb som lot oss komme på besøk, og som sørget for varme griller og  solskjermende party-telt.

GOD SOMMER TIL ALLE MEDLEMMENE I LOKALLAG OSLO OG PÅ GJENSYN I AUGUST!

Ps! Endel blir nok å treffe på "kontoret" ved Grorud stasjon mandagene i juli.

Posted

Var kjempekoselig, selv om vi gjerne kunne hatt noen flere bord. :lol:

Du mener mer enn det ene vi grein oss til ?? :-)

Joa, enig også jeg som glemte igjen campingbordet mitt som jeg jakta østlandet rundt etter  :-(