Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heihei, jeg driver å funderer på å kjøpe en til bil, og er på jakt etter en w124,202,210 til ca 60k. Og ber derfor om litt hjelp her på forumet etter å finne rette bilen.

Har ikke så mange kriterier til bilen, da den skal være en bil som kan brukes. Ikke bare stå i garasjen. Men vil jo gjerne at bilen skal ha minst mulig rust.

Så om noen her vet av så, føl dere fri til å skrive eller poste link  ?!

Posted

Heihei, jeg driver å funderer på å kjøpe en til bil, og er på jakt etter en w124,202,210 til ca 60k. Og ber derfor om litt hjelp her på forumet etter å finne rette bilen.

Har ikke så mange kriterier til bilen, da den skal være en bil som kan brukes. Ikke bare stå i garasjen. Men vil jo gjerne at bilen skal ha minst mulig rust.

Så om noen her vet av så, føl dere fri til å skrive eller poste link  ?!

Jeg vurderer og selge min 124c 95 mod,hadde vært morsomt om noen i klubben her kunne fortsette og ta vare på "barne" mitt,men 60k blir litt i minste laget,er du int så er det bare og sende meg en PM  :)

• 2 weeks later...
Posted

Hadde det bare vært så vel...

NB! bilen er svensk, men momset inn til Norge, ikke betalt avgifter, som beløper seg til ca.kr.180 000.-

Fin bil, da!

Her er noen muligheter:

Ikke så sprek, kanskje, men pen kjørelengde:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18002565

Hvis stasjonsvogn er en fordel:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17865812

...etter en rask titt, det finnes legio muligheter der ute.