Captain Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 I dag har jeg bestilt meg comand fra original-navi.de, har vurdert det lenge, men har avventet bestilling (fattig student, hehe). Blir spennende å se hvor mye jobb det blir å skru den inn. Har orginaltelefon fra før av (3110), så må koblet den opp mot denne også. I tillegg kunne det kanskje gjort seg med en aux-inngang i hanskerommet, noen erfaringer? Forstår det som at man ikke kan bruke cd samtidig som man bruker navi? Litt merkelig (les; dårlig) løsning fra MB. Quote
Captain Posted June 25, 2009 Author Posted June 25, 2009 Da er den i hus...avventer også nye felger, de kommer i morgen:) Hadde tenkt å gå for brukte AMG eller org. MB, men fikk en god pris på noen andre felger (nye), så da ble det de i stedet. Får ikke tid til å pusle med comanden før iløpet av helga, men skal bli spennende å se hvor vanskelig det er å montere den (fulgte ikke med noe instruksjoner, men har et par nettsteder med god info). Er det interesse for en DIY med bilder? (forutsatt at jeg får det til, hehe) Quote
Captain Posted June 28, 2009 Author Posted June 28, 2009 Skal få lagt ut noe bilder etter hvert som det blir ferdig, foreløpig har jeg kun koblet den til slik at jeg har radio/cd-funksjonen. Den muter ned lyden når jeg bruker biltelefonen, selv om den sier "no phone". Må altså styre telefonen på telefonen selv, og ikke fra comand. Skal titte på noen koblingskjemaer i morgen, så får vi se hva som trengs:) Quote
Recommended Posts