Dani mb Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Her er det også noe nytt!! Nye felger og lit annen form for støttfangeren med nye tåkelys!! Ikke helt min smak, men ok Quote
Dani mb Posted June 15, 2009 Author Posted June 15, 2009 Uff da Så det er ikke noe for deg?? :lol: Quote
HolgersEN Posted June 15, 2009 Posted June 15, 2009 Uff da Så det er ikke noe for deg?? :lol: Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nei Da styler jeg opp en Volvo heller... Quote
Dani mb Posted June 15, 2009 Author Posted June 15, 2009 Uff da Så det er ikke noe for deg?? :lol: Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nei Da styler jeg opp en Volvo heller... Så pass ja!! Tror AMG blir bra nok jeg Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 17, 2009 Posted June 17, 2009 Pytt pytt, hadde aldri sakt nei takk. Jeg hadde gladlig polert den for samboeren min for å si det sånn Men jeg tror vel også AMG har noe mer min stil på lager Quote
Arnt Posted June 19, 2009 Posted June 19, 2009 Den var faktisk tøff syns jeg Men det hadde ikke nytta med en pinglemotor til slik styling. Quote
Recommended Posts