Jørn Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Før omlakkering av min bakluke, hadde jeg dekaler/motorbetegnelse montert. Disse ble fjernet pga lakkeringen. Fikk med nye, men har avventet montering. Nå er jeg i tvil hva jeg vil. Har også fått 4eksos-stusser montert etter at dekalene ble borte. Hva mener dere?? Skal jeg montere E320 CDI på bakluka eller ikke??? Legger ved bilde av hvordan det så ut før, og hvordan det ser ut nå: Før: Nå: Quote
Trond Roald Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Før omlakkering av min bakluke, hadde jeg dekaler/motorbetegnelse montert. Disse ble fjernet pga lakkeringen. Fikk med nye, men har avventet montering. Nå er jeg i tvil hva jeg vil. Har også fått 4eksos-stusser montert etter at dekalene ble borte. Hva mener dere?? Skal jeg montere E320 CDI på bakluka eller ikke??? Legger ved bilde av hvordan det så ut før, og hvordan det ser ut nå: Før: Nå: Jeg synes det så pent ut uten emblem! Quote
Marko Pedersen Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Ville droppa å sette på igjen dekalene. Absolutt penest uten. Quote
gunsen Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Da er jeg den eneste hittil som er uenig, vil satt på dekalene igjen , og det nederste bilde er MED amg pottene og klart det da ser tøffeste ut men da med dekaler Quote
RoarB Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 ikke sett dem på igjen, bilen er drittøff nå Hvor fikk du dette gjort ? Quote
Guest mathias Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 uten dekaler er så klart det råeste : ) Quote
Simen Malerbakken Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Dersom du hadde hatt en E 200 CDI så kunne du droppet det (spesiallevert i italia) men siden du har en bil med litt motor er det vel greit? Det er jo bare de uten motor som tar av emblemene, selv fra fabrikk er det en overvekt av biler med de minste motorene som bestiller uten dekaler. Quote
Thomas Madsen Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Enig, få på dekalene Riktignok, hvis jeg vant maaaange millioner i lotto skulle jeg shoppa en E63 Stasjonsvogn og hatt den "ren" Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Her var det mye for og imot.. Med den dæilige baken det er blitt på den bilen der nå, med 4 gromme rør, så hadde jeg latt vær å sette på dekaler igjen. Når jeg kjører bak en Benz uten, så sitter jeg leeeeeeenge å prøve å finne ut hva det er. Må tenke litt på dem som ligger bak deg også Quote
Jørn Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 Dersom du hadde hatt en E 200 CDI så kunne du droppet det (spesiallevert i italia) men siden du har en bil med litt motor er det vel greit? Det er jo bare de uten motor som tar av emblemene, selv fra fabrikk er det en overvekt av biler med de minste motorene som bestiller uten dekaler. Dette er akkurat slik jeg tenker også. Siden jeg har "litt" motor, så er det vel greit å ha de på tenker jeg. Avventer litt enda, så får vi se. Artig å se andres meninger om dette. Uansett så er AMG optikken min fordi jeg liker dette, ikke for å prøve å lure noen til å tro at jeg har en E55. Blir fort avslørt når man starter opp en dieselbil da Quote
Sven Håkon Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Absolutt penest uten dekaler - samme hvor stor motoren er. Hadde jeg hatt en ekte E55 AMG hadde jeg også fjernet disse. Quote
ØHN Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Penest uten , særlig når bakenden er så rå som på din bil. Med den eksosen ble det kjempetøft. Quote
FrodeS Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Jeg har kjøpt nye dekaler til bilen min. De skal monteres når bare jeg får polert vekk litt støv på bakluka. Quote
repvik Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Det er jo bare de uten motor som tar av emblemene, selv fra fabrikk er det en overvekt av biler med de minste motorene som bestiller uten dekaler. Hadde jeg kjøpt meg bil med stor motor kan du banne på at jeg hadde bestilt den uten dekaler. Bilen min skal være stille og diskré selv om den kan kjøre fra det aller meste av biler i trafikken Dekalene er bare et bevis på at man trenger bilen for penisforlengelsens skyld, ikke komforten og kvaliteten Quote
gunsen Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Dekalene er bare et bevis på at man trenger bilen for penisforlengelsens skyld, ikke komforten og kvaliteten :shock: Fått solstikk du :lol: Quote
ole i Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 syntes at en bil av dette kaliberet skal ha sine dekaler på jeg da Quote
Aussie Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Synes de skal være på, kjekt å vite hva man blir frakjørt av. :lol: Quote
Guest 1442 Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Finest uten, skal du ha de på, sett de på som E230, ble plutselig ulv i fåreklær. Quote
TEH Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Jeg ville helt klart ha hatt de på. Hadde jeg hatt bilen til Alexander så tror jeg jammen meg jeg ville ha satt på 560TE på bakluka også Men nå er det heller ingen som har påstått at jeg er helt riktig nagla heller da Quote
Ronnie Westpold Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Bilen er finere uten helt klart Jørn... Hva er vitsen med å fortelle andre hva du kjører. Dessuten er det morro å overaske alle de som tror de kan kjøre fra deg Quote
Jørn Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 Bilen er finere uten helt klart Jørn... Hva er vitsen med å fortelle andre hva du kjører. Dessuten er det morro å overaske alle de som tror de kan kjøre fra deg :lol: Er vel kanskje litt sånn at hvis det ikke står noe der, så regner folk med at du har liten motor. Litt artig å gi på litt når noen prøver seg da Da kan det nok virke som at jeg lar dekalene ligge på hylla en stund til. Takk til alle som engasjerte seg Quote
Simen Malerbakken Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Bilen er finere uten helt klart Jørn... Hva er vitsen med å fortelle andre hva du kjører. Dessuten er det morro å overaske alle de som tror de kan kjøre fra deg :lol: Er vel kanskje litt sånn at hvis det ikke står noe der, så regner folk med at du har liten motor. Litt artig å gi på litt når noen prøver seg da Da kan det nok virke som at jeg lar dekalene ligge på hylla en stund til. Takk til alle som engasjerte seg Siden du lurer ville jeg kjøpt meg svart magnet bånd, skåret det til bokstavene og limt dette fast til bokstavene. Så kan du feste de på bilen når du vil, og ta de av når du ikke vil ha de lenger. Quote
Jørn Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 Bra tips Simen. Fort gjort å velge med eller uten. Quote
Recommended Posts