Morgan Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Hei. Jeg har ett litte problem med camberen foran på min w202 94 mod. Jeg hare byttet nedre bærebroer foran og så har jeg brukt orginal boltene og de er det ikke noe særlig justerings mnuligheter på. Ser auto trio har ett repsett med skiver og bolter som ikke er sånn firkantet ved hode på bolten som erstatning,men har repsettet noen justerings muligheter eller må jeg spørre etter ett spesielt repsett. Så på ett repsett auto trio hadde når jeg kjøpte nye bærebruer og da var skivene helt normale runde med 2 små tagger på flatsiden som passer inn i det ovale hullet på chassiet,men teit som jeg var kjøpte jeg ikke repsettet da. Må man ha repsett bolter til fremre og bakre feste på bærebroen eller holder det bare å kjøpe ett repsett til enten fremre eller bakre feste? Mvh. Nils-jørgen Quote
Simen Malerbakken Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Du justerer på nedre bærearm, slik det blir nevnt her, og det skal være justerbare bolter her fra fabrikk. Her brukes såkalte Crashbolter eller offsethbolter. Quote
Morgan Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 Hei simen.. Orginal bolt som sitter der fra fabrikk har delenummer:202 3330 571,men den er jo oval innerst ved hode som passer inn i det ovale hullet på understellet. Får vel ikke justert så mye på den da,eller? Er det repsettet med orginalt delenummer:202 3300 118 som er det riktige? Quote
Simen Malerbakken Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Hei simen.. Orginal bolt som sitter der fra fabrikk har delenummer:202 3330 571,men den er jo oval innerst ved hode som passer inn i det ovale hullet på understellet. Får vel ikke justert så mye på den da,eller? Er det repsettet med orginalt delenummer:202 3300 118 som er det riktige? Her må jeg ha EPC for å kunne svare deg, send meg en e-post på jobben så skal jeg se på det for deg. Quote
Recommended Posts