Guest Tjærand Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Bilen skal få en omang med proff bilpleie og i forbindelse med det så tenkte jeg å plukke av typebetegnelsen som sitter venstre bak. Er av typen med separate bokstaver. Hvordan fjerner jeg dette mest effektivt? På S-klassen jeg hadde mener jeg at "300SE" satt som en enhet (er vel en pyntestripe under bokstavene) og denne var det bare å lirke opp i et hjørne og skrelle av. Disse bokstavene derimot sitter som eff... Quote
Glenn Sørvik Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 jeg brukte fiskesnøre (0,25mm ) på en bil jeg hadde,legg det under og "sag"det av. Det blir noe rester etter dobbelt sidige tapen,dette ble fjernet ved at jeg rullet det av med tommelen. Quote
TEH Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 jeg brukte fiskesnøre (0,25mm ) på en bil jeg hadde,legg det under og "sag"det av. Det blir noe rester etter dobbelt sidige tapen,dette ble fjernet ved at jeg rullet det av med tommelen. Istemmer den. Litt varme fra en hårføner hjelper også godt til... Quote
repvik Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 jeg brukte fiskesnøre (0,25mm ) på en bil jeg hadde,legg det under og "sag"det av. Det blir noe rester etter dobbelt sidige tapen,dette ble fjernet ved at jeg rullet det av med tommelen. Sitrusrens! Funker genialt bra til å fjerne limrester etter dekaler/streamere/etc. Quote
Guest Tjærand Posted June 13, 2009 Posted June 13, 2009 Takker for tips. Løsnet til slutt etter hektisk filing med fiskesnøre. Limet ble tatt med Intensive tar remover fra Autoglym og så en kjapp lokal lakkrens og polish. Strøkent, ingen nyanser i lakken noe sted. Quote
Recommended Posts