Stig B Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Da blir det igjen treff ikveld ,fredag 12 juni kl 19 på Auto-Huset. Alle er velkommen Quote
Torbjørn Posted June 12, 2009 Posted June 12, 2009 Takker for et fint treff, alltid hyggelig med denne gjengen her. Neste gang skal jeg prøve å få til noe vaffler igjen Quote
Stig B Posted June 14, 2009 Author Posted June 14, 2009 Ja var et bra treff med heftig gummi-gjenlegging. Helt rå børne-maskin derre Torbjørn. Dette var muligens siste treff før sommerferien , det er mulig det blir et til , hvis ikke er vi tilbake fredag 21 august. Men det kan hende det blir et 27 juni som da blir det siste før sommeren. Men det blir det gitt besjed om det senere. Hilsen Stig Brudeli Quote
Fredrik B Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Var selfølgelig på ferietur denne fredagen så jeg ikke fikk med meg 190en til Torbjørn Jeg som har gledet meg til å se den... Quote
Recommended Posts