Glenn Sørvik Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Hadde problemer med at visker motoren på bakkruta var treg,så jeg tenkte jeg skulle demontere bak og prøve og smøre opp gir(overføring).Tok da noen bilder tilfelle noen skulle ha det samme problem med sin s203. side panel feste langs vindu klipps feste på selve luka her er skjøten mellom topp stykket og bunn stykke,var litt vrien og finne ut av. nok et klipps strippa demonterte lokket inn til gir/drev (torx skruer)var problem fordi vinkelen til spyler slangen var i veien.Fikk i hvertfall inn vaselinfettog da gikk pusseren bra Jo hva så jeg da RUST. innsiden av "brønnen" utenfor Noen som vet om dette dekkes av BOS,2002 mod Quote
RoarB Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 rust er rust, så lenge den er innafor garantien, så bør det jo dekkes Quote
Rasmus Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 De sies et de rust fra innside og ut.Me de eg kan sjå er ditta på innsida So e de innafor garantien skulle de jo teoretisk sett bli dekka. Skada no ikkje høre med bos. Quote
Glenn Sørvik Posted June 9, 2009 Author Posted June 9, 2009 Har printet ut noen bilder,tar dem med til BOS i løpet av uka,regner med at dette går greit.Men vet jo aldri hvilke regler/kriterier som gjelder. Hadde forøvrig B service på BOS jessheim i sommer og de skulle gå over bil med tanke på rust,de fant ingen ting. Quote
RoarB Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 dem finner nesten aldri noe.... dem skifte begge fram skjermene min, + en flekk på fører døra, man kunne enkelt se at det var flekk på kanalen på samme sted, men det hadde dem ikke sett....1500 ekstra for meg... Quote
Recommended Posts