Jump to content

Us rillene til syver

Recommended Posts

Guest Erlend
Posted

God kveld jeg bare lurte på hvor man kan få fatt i dei us rillene som du har på taket på den ultra supre s123 en??

Tenkte jeg og skulle hatt det på min når den er fredig restaurert..

Posted

Har man hørt, det ville gledet ennhver 123 entusiast å fått med flere i gjengen  :D Hør med 

FrodeS, det er meget mulig han har tatt vare på fra en engelsk s124. Det hadde vært helt

supert, om du ville slengt ut en tråd om bilen din da!

Guest Erlend
Posted

Hei takk for et kjapt svar..joda skulle jo kansje laget en tråd men er ikke medlem .....enda... og dessuten har jeg ikke begynnt på den så den står ute den ser ikke så bra ang rust men det umulige tar bare litt lenger tid.. 8)Det er forøvrig en 300td turbodiesel 85 mod burgunder rød (kaller det det for jeg vet ikke koden,forresten ganske lik din farge)med lyst interiør.Jeg har lagt det litt rolig siden det er en del og gjøre rundt huset først :lol:

Posted

Har man hørt, det ville gledet ennhver 123 entusiast å fått med flere i gjengen  :D Hør med 

FrodeS, det er meget mulig han har tatt vare på fra en engelsk s124. Det hadde vært helt

supert, om du ville slengt ut en tråd om bilen din da!

Jeg har en bil stående med sånne takriller på. Jeg prøvde å ta av en gang, men de er limt, og ganske myke. Tar man seg litt god tid, så er det sikkert mulig å få dem av noenlunde intakte. Du må gjerne kommer og hente dem, men hvis ikke Bjørn sine er fryktelig dyre, så hadde jeg nok heller kjøpt de.

Guest Erlend
Posted

Jeg har et sett med takriller på lager.

Send meg en mail på post@speed-autoteile.no eller ring 41306467 så tar vi det derfra

Har sendt deg en mail :D