HolgersEN Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Orginale 18" AMG sitter på nå med vinterdekk. Blir 20 eller 21" av noe slag. Ikke helt bestemt ennå 21" AMG felger er nice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Blir nok ikke AMG Terje Må ha noe som ikke mange andre har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Blir nok ikke AMG Terje Må ha noe som ikke mange andre har Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet og skille seg ut ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Fin bil du har fått deg nå Ronnie , og morsomt å hente bilen selv. Der er selgerene litt sløve som ikke markedsfører dette tilbudet bedre ovenfor kundene. Det er jo en hel opplevelse å hente selv rett fra fabrikken og suse hjem på autobahn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Gratulerer med vannvittig flott 212, og hvit med fargekombinasjonen som du valgte = terningkast 6. Kanonsuperrått Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar B Hagen Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 grattis med snasen bil.. sanne felger du hadde på cls`en hadde jo også passa som hånd i hanske på den du har nå.. hadde blitt rått det og.. eller no i samme stilen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Men hva skjedde med fargefeilen? Det er jo tragisk at de ikke fikk det riktig?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aussie Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Gratulerer med ny bil, nydelig fargevalg både på innsiden og utsiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Gatulerer så mye fra meg også!! Ser bare helt grise-pen ut i hvit!! Gleder meg til å se mere bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Ikke flaut å komme i den der! Grattis, Ronnie. Må inrømme det er vel første gang 18" amg har sett puslete ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Utrolig feit bil du har fått deg der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Gromt Gleder meg til å se den i kveld :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Halvorsen Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Fett! Gleder meg til ikveld, regner med at du kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Takker og bukker. Ja jeg kommer i kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Stormyr Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Bilen ser nydelig ut den. Morsomt å se at noen velger litt annerledes interiørmessig. Gleder meg til å følge med videre her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Knallfin bil med et flott interiør....Så den live i går Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Fått et kult reg.nummer da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Etter d jeg husker var det ikke norske skilt på den enda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Pokker skinn og bein, du stakk jo av så fort at jeg ikke rakk å se på den jo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Gratla, Ronnie! Rå kjerre du har fått deg nå (igjen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Absolutt en lekker bil - kjekt å se en privat 212 også, kan ikke huske sist jeg så en som ikke hadde taxi-skilt på taket! Nå må jeg bare snart få somlet meg til å prøvekjøre en... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Sliter litt med omgangssyke om dagen så visitten i går blei litt amputert Håper å få skilter dag eller i morgen. Har ikke sett etter noe spes skilter. Bare bestilt Oslo skilt. Må bare få kommet meg til BOS Takk Geggi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Fin bil du har fått deg nå Ronnie , og morsomt å hente bilen selv. Der er selgerene litt sløve som ikke markedsfører dette tilbudet bedre ovenfor kundene. Det er jo en hel opplevelse å hente selv rett fra fabrikken og suse hjem på autobahn. Takk for det Lars. Helt enig at de burde reklamere mere for dette. Ikke så mange som er klar over hva slags opplevelse de går glipp av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Prøvemonterete 21" hjul i dag og det gikk IKKE Ikke plass pga. fjær bein dessverre. Innpress og dimensjoner tilsa at det kunne gå. Da blir det 20" gitt og da var plutselig utvalget vesentlig større Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Prøvemonterete 21" hjul i dag og det gikk IKKE Ikke plass pga. fjær bein dessverre. Innpress og dimensjoner tilsa at det kunne gå. Da blir det 20" gitt og da var plutselig utvalget vesentlig større Doooooooooooooooooooo Blir sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet med 20" da :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts