Jump to content

Ronnie`s 2010 S212

Guest 1750

Recommended Posts

Du var forholdsvis tidlig ute med hvit bil. Skal ikke så mange år tilbake før man faktisk fikk fem tusen i trekk på takst hvis bilen hadde hvit lakk. Nå er hvit så populært at folk kjøper hvit Mondeo, Mazda 6, osv. Da er nok trenden kommet så langt at det snart snur. Så jeg tror faktisk det var lurt og gå fra hvitt nå. Jeg er i hvertfall sikker på at dette er en trend som vil forsvinne. Synd for de som liker hvite biler, men sånn er det nå en gang. Personlig har jeg ikke noe forhold til hvit bil, stiller meg ganske likegyldig, men er det noen som har sett den nye Scirocco i hvit? Er vel faktisk den eneste bilen jeg ikke ville hatt i noen annen farge!

Men alt i alt, trur jeg det var riktig tid for fargeskifte.

Den nye låste spec.'en, er det noe du vil gå ut med? Eller må vi vente i spenning?

Det var jeg som startet moten med hvit bil igjen og tipset Mercedes om at det kom til å bli en slager.

DSCF2761.jpg

Lakkert i ett partytelt av undertegnete, legg merke til grillen, slipte hvert eneste hull med neglfila til kjerringa.  :lol

DSCF2757.jpg

Fargen heter Artic hvite. Har en kjenning som har en BMV 540 som så bilen og ville at jeg skulle lakkere bilen hans, men jeg sa at jeg ikke ville ødlegge lotto sjansene mine med å få ett så hederlig resultat to ganger på rad.

• Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...