Aussie Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Du var forholdsvis tidlig ute med hvit bil. Skal ikke så mange år tilbake før man faktisk fikk fem tusen i trekk på takst hvis bilen hadde hvit lakk. Nå er hvit så populært at folk kjøper hvit Mondeo, Mazda 6, osv. Da er nok trenden kommet så langt at det snart snur. Så jeg tror faktisk det var lurt og gå fra hvitt nå. Jeg er i hvertfall sikker på at dette er en trend som vil forsvinne. Synd for de som liker hvite biler, men sånn er det nå en gang. Personlig har jeg ikke noe forhold til hvit bil, stiller meg ganske likegyldig, men er det noen som har sett den nye Scirocco i hvit? Er vel faktisk den eneste bilen jeg ikke ville hatt i noen annen farge! Men alt i alt, trur jeg det var riktig tid for fargeskifte. Den nye låste spec.'en, er det noe du vil gå ut med? Eller må vi vente i spenning? Det var jeg som startet moten med hvit bil igjen og tipset Mercedes om at det kom til å bli en slager. Lakkert i ett partytelt av undertegnete, legg merke til grillen, slipte hvert eneste hull med neglfila til kjerringa. :lol Fargen heter Artic hvite. Har en kjenning som har en BMV 540 som så bilen og ville at jeg skulle lakkere bilen hans, men jeg sa at jeg ikke ville ødlegge lotto sjansene mine med å få ett så hederlig resultat to ganger på rad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Bra innlegg Felgene er ikke spikret Kjetil. Men med avreise til Sema show i Las Vegas om 3 uker så kan det hende vi finner noe der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Likte profilbildet du har lagt til :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Var på tide å bytte ut S-klassen nå Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Var på tide å bytte ut S-klassen nå Terje 100% Enig i den :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth S Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Groom farge på 212 det der . Hvilken farge på interiøret da ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Blir sort/naturbeige. Tror det passer fint til grått også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Bilen er ca 3 uker forsinket, så da blir det nok ikke bil på veien før i januar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Bilen er ca 3 uker forsinket, så da blir det nok ikke bil på veien før i januar Doooooooooooooo Har vært fall noe og glede seg til på nyåret da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Bilen er ca 3 uker forsinket, så da blir det nok ikke bil på veien før i januar Du kan ihvertfall feire nyåret med et sinnsykt fyrverkeribatteri og bare glede seg til hva du får Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Bilen er ca 3 uker forsinket, så da blir det nok ikke bil på veien før i januar Du kan ihvertfall feire nyåret med et sinnsykt fyrverkeribatteri og bare glede seg til hva du får Må bli årets happening uten tvil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Overlever nok detta Blir sein julehandel i Tyskland i år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Må vel svi av noen dollar først da.. Ta bilder "over there" da Ronnie. (av bilene) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Overlever nok detta Blir sein julehandel i Tyskland i år Får vel bilen rimeligere også da det er Januar salg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Overlever nok detta Blir sein julehandel i Tyskland i år Får vel bilen rimeligere også da det er Januar salg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Skal gjøre det Trond.. Blir vel dyrere med nytt år og nye avgifter tenker jeg Terje.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Skal gjøre det Trond.. Blir vel dyrere med nytt år og nye avgifter tenker jeg Terje.. Pokker Når i Januar drar du og henter den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Takker for hjelpen. Skal sjekke litt priser der. Ser ut som det blir avhenting 15 januar Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Takker for hjelpen. Skal sjekke litt priser der. Ser ut som det blir avhenting 15 januar Terje Blir sjef :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Jeg venter litt på et innlegg her jeg (med bilder så klart), har du fått bilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Reiser i dag :D :D :D Fabrikken i morra tidlig :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Reiser i dag :D :D :D Fabrikken i morra tidlig :D :D Husk å lade opp kamera da før du drar Gleder meg til å lese om turen i MB Tidende 8) Ha en riktig god tur Ronnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Reiser i dag :D :D :D Fabrikken i morra tidlig :D :D Var du litt seint ute i dag eller begynner du 9 ?? Ganske sikker på att det var deg og den hvite bmw'n jeg så som pressa deg ut på veiskuldern på alna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TUR OG KOSE DEG MASSE :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Fine med å drive for seg selv Thomas er at man kan begynne når man vil Det var nok meg ja Har jo glemt lader til kamera/telefon så jeg håper de har noe på vei ned Blir lite søvn i natt tror jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts