Ronnie Westpold Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Da var endelig alt spikret og bilen skal hentes på fabrikken i desember. Tror dette skal bli bra med følgende utstyr: E220T CDI Tenorit Grå Black/Natural Beige skinn Solbeskyttelsespakke Keyless-go pakke Lyspakke med Bi-Xenon og ILS Dashbord i Artico skinn Ryggekamera AMG matter Driving assistance pakke Garasjeportåpner Speil aut.blendfritt Memory pakke Ratt og gearspak i skinn Sotede bakvinduer Koppholder foran Panorama glasstak 5 Trinns Automat Dynamiske multikontur seter Media interface Command APS navigasjon Adaptive headlamp assist Chassis agility controll Sotede ruter på sideruter og bakrute Skipose Sportspakke AMG Harman-Kardon Logik7 surround system Avantgarde Line Solgardiner i bakvinduer STV-Pakke. Da er det bare å begynne å vente på at det skal bli Jul igjen Quote
Jøran89 Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Dette blir en flott bil! Må si du er tidlig ute. Quote
Ronnie Westpold Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Takker... Skal man få bil som en av de første så må man være tidlig ute Fikk ikke endret utstyr på demobilene som kommer på september produksjon eller så hadde jeg fått en av dem. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Grattis,hvor blir plassen til Øyvind :lol:Blir moro se nyervervelsen Quote
Ronnie Westpold Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Kjøper vel ikke stv. for å ha Øyvind i forsetet Bjørn Quote
Kjetil Halvorsen Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Grattis Ronnie! Dette blir nok lekkert som vanlig når du bestiller biler Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Hohoho, tror vi er minst like spente her Sykt stilig med hvit da! Quote
Ronnie Westpold Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Skal bli spennende å se den med litt andre hjul osv. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Skal bli spennende å se den med litt andre hjul osv. Hvilke da? Kan jo se om vi kan photoshoppe litt Quote
FrodeS Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 En god grunn til å glede seg til jul, dette. Skulle tro det er mulig å kose seg i den bilen der. Hva skal du gjøre i mellomtida, da? Fortsette å kjøre bmw? Hva med å få deg en nedkjørt, sliten 250 D eller noe sånt, så det blir ekstra deilig med ny-bil? Quote
Ronnie Westpold Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Lurer på Kahn design RS-L i 21" hvis du får til Har ikke funnet så bra utvalg av fine felger i 21" bortsett fra Brabus,Carlsson,Kahn. Blir nok BMW en liten stund til så får vi se om det kansje blir en 124 eller no sånt i mellomtiden. Quote
Fredrik B Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 En god grunn til å glede seg til jul, dette. Skulle tro det er mulig å kose seg i den bilen der. Hva skal du gjøre i mellomtida, da? Fortsette å kjøre bmw? Hva med å få deg en nedkjørt, sliten 250 D eller noe sånt, så det blir ekstra deilig med ny-bil? Er vell større overgang fra en "fæl" BMW enn fra en DÆILIG 124 Grattis Ronnie, blir morro å få en S212 i klubben Quote
André Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Da var endelig alt spikret og bilen skal hentes på fabrikken i desember. Tror dette skal bli bra med følgende utstyr: E220T CDI Caltice Hvit Black/chestnut brown skinn Solbeskyttelsespakke Keyless-go pakke Lyspakke med Bi-Xenon og ILS Dashbord i Artico skinn Ryggekamera AMG matter Driving assistance pakke Garasjeportåpner Speil aut.blendfritt Memory pakke Ratt og gearspak i skinn Sotede bakvinduer Koppholder foran Panorama glasstak 5 Trinns Automat Dynamiske multikontur seter Media interface Command APS navigasjon Adaptive headlamp assist Chassis agility controll Sportspakke AMG Harman-Kardon Logik7 surround system Avantgarde Line STV-Pakke. Da er det bare å begynne å vente på at det skal bli Jul igjen Dette blir spennende! Ser at du har skrevet "Caltice hvit", er det en ny hvit farge eller "trykkleif"? Dagens hvitfarge heter vel Calcitt hvit(650)? Quote
Ronnie Westpold Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Står slik på kontrakten. Men det kan nok være en skrivefeil Quote
Dani mb Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Jøss!! Her må vi jo følge med gutter Gratis med valget Ronnie!! Riktig bil og utstyr... Regner med at du er den første som dukker opp med en S212 her!! Og du vet at vi er gale etter bilder også Quote
Lars U. Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Denne ser ut til å bli stillig ! gratulerer så masse. kjøper du bare hvite biler ? kult å hente bilen selv på fabrikken, jeg har hentet de to siste bilene mine selv i Sindelfingen og jeg vet at du har hentet, men det er like gøy hver gang. Quote
Ronnie Westpold Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Takke alle sammen.... Ja jeg har skikkelig sansen for hvite biler. Må innrømme at jeg vurderte en annen farge denne gangen, men synes liksom ikke det var no nytt eller no veldig spennende utvalg ennå. Vi får se neste gang. Quote
Bjørn Mohn Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Gratulerer med kul bil Ronnie, blir gromt for deg og Øyvind i den Quote
Stjerneglis Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Bilvalgene dine er en kilde for inspirasjon til bytte av bil. Foreløpig har jeg bare kommet til S211, som du allerede kjørte på et av de første landstreffene i MBE på Hunderfossen Drømmer er uansett gratis hehe! Quote
Recommended Posts