HolgersEN Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Dette må være litt av en opplevelse http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/nord-jaeren/1.6643471 Quote
T-boy Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Kan det ikke også være en finurlig bortforklaring om føreren f.eks fiklet med mobilen? Det nederste bildet viser en oppblåst bag, skal den ikke synke sammen selv? Quote
Thomas Madsen Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Kan det ikke også være en finurlig bortforklaring om føreren f.eks fiklet med mobilen? Det nederste bildet viser en oppblåst bag, skal den ikke synke sammen selv? Nederste er illustrasjonbildet selvsagt.. Den synker jo sammen i det øyeblikket den har blåst seg opp. Er stoore returhull for lufta. Quote
HolgersEN Posted June 9, 2009 Author Posted June 9, 2009 Kan det ikke også være en finurlig bortforklaring om føreren f.eks fiklet med mobilen? Det nederste bildet viser en oppblåst bag, skal den ikke synke sammen selv? Den synker sammen rett etter dettonasjon! Det smeller noe helt for j... når den går Så hvis den plutseli har ekspoldert så støkker en garantert.! Quote
T-boy Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Mja, la ikke merke til til at det sto Scanpix på det nederste bildet... Quote
Thomas Madsen Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Ingen fare for oss da folkens, det var jo en BMW Quote
Dani mb Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Ingen fare for oss da folkens, det var jo en BMW He he... Så sant det at Quote
Stian&Jittima Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Mja, la ikke merke til til at det sto Scanpix på det nederste bildet... Jeg og naboen smalt to airbager forgje helg etter og ha høgd en mondeo? det smalt ikke så ille som jeg trodde,men gøy var det!! Dem to vi smalt sank sammen med en gang,er ett rimelig stort hull der lufta forsvinner. Quote
RoarB Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Mja, la ikke merke til til at det sto Scanpix på det nederste bildet... Jeg og naboen smalt to airbager forgje helg etter og ha høgd en mondeo? det smalt ikke så ille som jeg trodde,men gøy var det!! Dem to vi smalt sank sammen med en gang,er ett rimelig stort hull der lufta forsvinner. skulle lagt noe dekk oppå dem, flyr bra avgårde eller legge med utblåsningssiden ned ;P Quote
HolgersEN Posted June 9, 2009 Author Posted June 9, 2009 Snu den på hodet og skyt den...Da flyr den gått til værs PS: IKKE la noen være i nærheten...!!! Quote
Simen Malerbakken Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Dette må jo være sludder, noen av dere husker kanskje at vi skjøt noen airbagger på Hunderfossen og på Gol første året. Mercedes bruker en fullsize airbag, og den flyr vel omlag 17 meter til værs detonert med posen ned, mens eurobagen til BMW nok flyr en 10-12 meter skulle jeg tro. Airbagen vil effektivt sett oppleves som et smell, kruttrøk og et blink av en hvit pute. Vil tro det er en avledningsmanøver fra eier som det er nevnt over. Alle vi som har opplevd airbager som smeller vet at det ikke er slik at den hindrer sikten, til det går dette alt for fort. Quote
Dani mb Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 Dette må jo være sludder, noen av dere husker kanskje at vi skjøt noen airbagger på Hunderfossen og på Gol første året. Mercedes bruker en fullsize airbag, og den flyr vel omlag 17 meter til værs detonert med posen ned, mens eurobagen til BMW nok flyr en 10-12 meter skulle jeg tro. Airbagen vil effektivt sett oppleves som et smell, kruttrøk og et blink av en hvit pute. Vil tro det er en avledningsmanøver fra eier som det er nevnt over. Alle vi som har opplevd airbager som smeller vet at det ikke er slik at den hindrer sikten, til det går dette alt for fort. Her er jeg enig med deg Simen!! Quote
HolgersEN Posted June 10, 2009 Author Posted June 10, 2009 Dette må jo være sludder, noen av dere husker kanskje at vi skjøt noen airbagger på Hunderfossen og på Gol første året. Mercedes bruker en fullsize airbag, og den flyr vel omlag 17 meter til værs detonert med posen ned, mens eurobagen til BMW nok flyr en 10-12 meter skulle jeg tro. Airbagen vil effektivt sett oppleves som et smell, kruttrøk og et blink av en hvit pute. Vil tro det er en avledningsmanøver fra eier som det er nevnt over. Alle vi som har opplevd airbager som smeller vet at det ikke er slik at den hindrer sikten, til det går dette alt for fort. Er enig i at sikten ikke blir dårli...MEN en støkker noe jævli når den smeller. Tenk hvis det er tilfelle at den plutseli smalt under vanli kjøring, en støkker kraftig og da kan det umuli være lett og holde bilen på veien...! Jeg har vært med på en kolisjon da et par airbags kom ut, du verden så det smalt. + da airbaggen kom så røyk brillenne og jeg fikk blekk øye En kunde på Chrysler hadde en Grand Voyager som kjørte i rævva på en bil og fikk hengerfestet i tverrbjelken/vangen og da skulle airbaggen ha blåst ut. Men det gjor den ikke, men 12 dager etter skaden så kom airbaggen da kunden kjørte på motorveien. Han ble så skremt at han dro rett av veien...! Quote
RoarB Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 En kunde på Chrysler hadde en Grand Voyager som kjørte i rævva på en bil og fikk hengerfestet i tverrbjelken/vangen og da skulle airbaggen ha blåst ut. Men det gjor den ikke, men 12 dager etter skaden så kom airbaggen da kunden kjørte på motorveien. Han ble så skremt at han dro rett av veien...! deilig, jeg hater nemilig de bilene......men seff synd på stakkaren, men en mindre voyager på veien er bare bra... Quote
Recommended Posts