Dani mb Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Vel, det kan være at Mercedes dropper A og B klassen snart og fokuserer på noe bedre!! Det blir kanskje en ny type 4- dørs- coupe som skal kalles CLA De nye 'små' Mercedes'ene skal nå bygges på nye layout, noe som MFA (Mercedes Front-wheel drive Architecture). Quote
Thomas Madsen Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Kanskje bare meg men jeg fikk litt Ford Focus tanker her nå Quote
Dani mb Posted June 8, 2009 Author Posted June 8, 2009 Kanskje bare meg men jeg fikk litt Ford Focus tanker her nå Litt?? ligner på alle biler untatt Mercedes Tid for forandreringer kanskje?? Quote
Jøran89 Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Kanskje bare meg men jeg fikk litt Ford Focus tanker her nå Litt?? ligner på alle biler untatt Mercedes Tid for forandreringer kanskje?? Mercedes er i hvertfall ikke redd for å prøve noe nytt. Men vil de tjene noe på det? Quote
Dani mb Posted June 8, 2009 Author Posted June 8, 2009 Kanskje bare meg men jeg fikk litt Ford Focus tanker her nå Litt?? ligner på alle biler untatt Mercedes Tid for forandreringer kanskje?? Mercedes er i hvertfall ikke redd for å prøve noe nytt. Men vil de tjene noe på det? Alt er jo mulig da!! Det vil tiden vise Quote
Recommended Posts