Guest Trondsen Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 Hei, er i grunn lei av den gamle "eika" i coupèen min, og ville gjerne hatt noe "nøtter", har hørt på hauk motors, star bildeler, bergen mb hugg, og lokale bilelektro... INGEN har!! dette burde vel kunne oppdrives vel? Har noen tips om dette? forhandlere, kjente med deler tilsalgs, eller noe? HHHHHHJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll: :roll: Quote
Sven Håkon Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 Hei' date=' er i grunn lei av den gamle "eika" i coupèen min, og ville gjerne hatt noe "nøtter", har hørt på hauk motors, star bildeler, bergen mb hugg, og lokale bilelektro... INGEN har!! dette burde vel kunne oppdrives vel? Har noen tips om dette? forhandlere, kjente med deler tilsalgs, eller noe? HHHHHHJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote'] I og med at bilen din er pre-90 regner jeg med at du har den gamle typen knapper, dvs knapper med sorte partier over og under? Noettetre til de eldre modellene er temmelig vanskelig aa finne.. Dersom du derimot har den nye typen brytere er det litt lettere.. Hvilke knapper har du, og hvor mange (dvs hvilke funksjoner har de?)? Quote
Guest Trondsen Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 JEG HAR SÅNNE BRYTERE DU HAR LAGT UT FOR SALG HER!! ooops, caps lock er flott, neida, men de oppe v. varmeapp. er: tre til venstre, en i midt og en til høyre, ikke klima, må ha "trykk inn og kom ut" askebeger(ny type), v automaten har jeg foran spaken :2stk varmeseter, bak har jeg el speil, justerbar høytalerknapp og to el vindu(skulle så gjerne hatt 4 ) knappene er svarte de, visste ikke det var no forskjell der:forklar!? Quote
Sven Håkon Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 Har du bilder av midtkonsollen din? Hullet rundt girspaken ble forandret i '90 og '92, saa det kan hende at du maa bytte automat"boksen" for aa faa dette til - siden det som sagt er temmelig vanskelig aa finne pre-90 noettetre... Dersom du maa bytte denne anbefaler jeg deg aa heller faa tak i noe vinyl el.l. og dekke over Zebranoen.... Quote
MortenE Posted March 28, 2003 Posted March 28, 2003 Har noen tips om dette? forhandlere' date=' kjente med deler tilsalgs, eller noe? HHHHHHJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote'] Har en link til en side i danmark jeg kom over en gang. Har aldri kjøptnoe eller hørt om noen som har kjøpt noe her, mendu kan jo være forsøkskanin??? http://www.mbdele.dk/merdele.asp?bil=&Model=W%20124 Lykke til. Hadde vært fint hvis du deler dine erfaring om dette firmaet,hvis du handler der da! Morten. Quote
Guest Trondsen Posted March 30, 2003 Posted March 30, 2003 Hei Morten, bestilte noen smådeler fra mbdele i danmark, og han ringte meg opp igjen litt senere på kvelden i går, prisen jeg fikk overslag på på nettsiden var 1100,- mens den faktiske summen jeg måtte forhåndsbetale ble 480,-!!!! greit det, skal betale til uka, skaffe noen bilder av no nøttetre(om ingen av dere vet hva det heter på dansk, så det ikke blir misforstått da) og sende han, mente også selv at det var mye billigere m deler fra danmark, men vi får se hva jeg kommer ut på etter de nye tollreglene har trådd i kraft... mailer igjen når jeg får det! om ikke noen av dere selger meg fort og greit noe da Quote
Guest Trondsen Posted April 1, 2003 Posted April 1, 2003 Og det er ingen her som vet om noe til overs altså? Quote
Guest Bjørn Posted April 1, 2003 Posted April 1, 2003 Trond G Jeg har diverse ting. Vet ikke om du kan bruke noe av det.tlf. 99712756 mvh Quote
Recommended Posts