Det er ikkje så lett å sjå om det er lekkasje på belgane, sidan dei er dekka med støvkappe. Lekkasje på kompressor skal uansett ikkje føre til at belgane tømmast, viss alt ellers er i orden, det er ventil mellom.
Det kan og vere lekkasje i slangar som er vanskelig å finne, f.eks bak festeklammer.
Du har vel vanlig langlys i dei minste lampene? Da kan du hente ut styrestrøm til ekstralys frå eine lampa. Eg veit ikkje kva for ein ledning som går til langlysa.
Viss du koblar deg på i ledningsnettet på utsida av lykt må du sørge for at det blir 100% tett, så du ikkje får fukt inn i ledningane, da blir det korrosjon og dårlig kontakt.
Det er ingen annan måte enn spjeld i feil posisjon som kan gi feil temperatur i ei sone og rett i ei anna. Temperaturen inn er felles, og blir mixa vha spjeld.
Berre på passasjerside? Da er det et spjeldproblem i varmeapparatet. Det kan vere ein motor som fuskar eller eit spjeld som rett og slett har hoppa av.
Det er nok litt annleis opplegg på Vitoen. Den har Eberspächer, ikkje st det gjer så stor forskjell, ei standard Eberspächer-styring vil ikkje fungere uansett.
Styringa er integrert i bilen og elektronikken i brenneren er ikkje lik ein standard eber. Kommunikasjon med bilen går over buss. Usikker på om det går an å hacke seg inn på den..
Ok. Er du sikker på at batteriet faktisk blir tomt? Eller får du beskjed av bilen at du må skifte batteri (viss du har keyless)? Viss antenna i bilen er dårlig kan du få slike symptom.
Har du og prøvd begge nøklane? Kan jo vere problem med nøkkelen.