Virker som du helt klart er laaangt inne mekkehelvete nå. Velkommen etter...
Nye plugger blir fort løgne om di har bada i litt for mye bensin
Evt forsøke å gappe de ned til 0,6-0,7mm for å sikre gnist
Trenge du komp måler så sjekk med Jonas, han kan sikkert roda litt i rode mitt....
Utifra eksos tempen du har målt så kan det virke som halve motoren virker.
Om du ikke allerede har gjort det så ville jeg tatt en komp test, aller helst sylinderlekkasje test
Oiii Stian, dette er ufortjent. Den lyden der var veldig snodig, kan det være noe oljepumpe problem av noe slag. Og gangen i motoren høres ut som om kamstyringa er på tur.
Aleks, de stripene skyldes antageligvis mangel på benk med konstant skjære hastighet. Overflate hastigeten for skjæret blir mindre etter som man kryper inn mot senter. Overflate finish er avhenging av flere faktorer, skjærehastighet er en av dem. Kjent problem for alle som opererer dreiebenk
Er ikke det nokså typisk å få mer oljerøyk etter motorbrems med overhalt topp på en godt innkjørt motor? Det er hverfall min erfaring.
E280 var kjørt godt over 200' når jeg fikk eksos lukt i ekspansjonstanken, og etter overhaling røykte den greit i bakkene. Den gang burde jeg nok kjørt en kjapp runde med wd40 honing & brukt de samme stempelfjærene. Tipper d hverfall ikke hadde blitt verre..
Husket jeg hadde samme problem på w108'en min - at den slapp på de opphengsgummiene.
Kan ikke huske de spacer platene der, er det noe w109 greier eller?