Jump to content

No_Superstar

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About No_Superstar

  • Birthday 07/22/1989

No_Superstar's Achievements

0

Reputation

  1. Hehe, noen som rynker på panna at jeg tok den fra en BMW of satte den over på Merca Men men tenker nå jeg, den passa bedre her Tusen takk Skal prøve å få den klar til Landstreffet så håper alt går i boks til da
  2. PS.. Jeg har bygd alt av innerskjermer selv så akkurat nå så står det 40/40 senk på den med en hel runde Kapp på bak fjærene sånn at den skulle ligge litt mere med still til foran. Så har jeg satt på 20x9 felger foran med 245/25 dekk og 20x10 bak med 305/25 dekk bak Men skal sette på coilovers nå snart så jeg kan fin justere litt
  3. Var ikke noe stress å bygge Xenon på den, eller jeg spurte om å få Xenon men fikk bi-xenon Funker veldig bra. Vingen jeg har, hehe... er fra en BMW E36 jeg fant flaut men ja, syntes ikke evo vingene er noe fine. Sikkert kult på 90 tallet men syns det ser ut som en landings plass får romferger Så da kjører jeg litt egen still Bremsene jeg skal bygge på nå er fra en SL 600 Brembo 4 stempel med 334/33 skive foran og 300/22 bak Må sikre meg at bremsene får bremset motoren
  4. Sånn den var når jeg kjøpte den
  5. Ja har planer om godkjenne Driver nå å fikser understell og drivverk sånn at det blir stivt og forsvarlig bremse messig
  6. Litt sent ute med å legge ut prosjektet men bedre sent en aldri Jeg kjøpte opp en gammel traver i September en gang etter hva jeg mener å huske og hadde en liten plan på hva jeg vill gjøre med bilen. Var ikke så mye galt med den, den trengte å fikse noen små detaljer som Endeledd og litt Bremserør får å kunne få den igjennom EU. Men what ever kunne jo like godt pelt den litt fra hverandre og se hva moro man kan gjøre. Kom i kontakt med en kar i fra Tromsø som hadde et kit liggende får salg så han skulle ikke ha så ufattelig mye får det så jeg klina til å kjøpte det og fikk det tilsendt. Nemlig Evo 3 kitet uten vinge. Men ja var en start. Bilen var alt godkjent senket 40 mm så dette må jo bli bra. Fikk sette og da var det igang. Sto jeg og noen kompiser og jobba så glassfiberen spruta. Vi kutta og tilpassa og limte og sparklet og pusset så det var helt hvit i garasjen. (Ble mange lange netter med mye kaffe og lite søvn) Men vi var engasjerte som juling og fikk bilen ferdig på 1,5 uke. Da var alt av styling satt på, uoriginal vinge, nye dempere, eksos var sveiset opp, kappet bak fjærene, la nye Bremserør fra midten og hele veien bak, nye calipre foran og Endeledd. Fikk den lakka ferdig og sto herdet i en 2 ukers tid før vi dro den ned til follering. Akkurat nå per.dags dato så står den hos follerings gutta ennå men jeg har fått muligheten til å stikke nedom å pele litt mere på den mens dem jobber med den. Satt i bi Xenon, satt på Amg Potter, grøftelys, gitter og litt smått med kabler osv. Kjempe fornøyd med bilen sånn som den blir nå MEN... Det mangler no.. Kan ikke kjøre rundt i en bil som ser ut som den er laget får 300km/t med en 2L motor og 4 trin Automat Begynnte da å drømme meg litt bort om hvordan det hadde vært med en litt større motor osv. Var mye inne på tanken om å sette i en 320 V6 fra 210 men ja blir mye styr og greier så gikk litt frem og tilbake.. Brått så datt jeg over en 2.3 16v som var bygd opp aha nå snakker vi. Blokka er ny, innsug er spesial laget, all inn mat er nytt, høyttryks turbo, datasprut og masse godis Motoren er kun grov mappa men utga 467hk på benken. Den må jeg ha!!! Hehe.. så nå står den her i gården Får å ikke avsløre så veldig mye mere så får dere se videre hva som skjer med bilen men det er enda mere som kommer
×
×
  • Create New...