Jump to content

Christoffer H

Members
  • Posts

    124
  • Joined

  • Last visited

About Christoffer H

  • Birthday 06/08/1990

Christoffer H's Achievements

0

Reputation

  1. Stemmer nok godt at det er laget tråd om den grønne 124W taxi'en til gard her inne. Men går som sagt 2 stk 124w taxi'er her i byen. Begge står det om i samme tråd. Du er som sagt hjertelig velkommen.
  2. Du får høre av deg neste gang du raller forbi Bodø, husk vi er begynt å bli en ganske fin gjeng her oppe også, som mer enn gjerne ønsker deg velkommen til å besøke oss..
  3. Eller bare gjøre som jeg gjorde på min gamle S124 ;p Ble overaskende fin lyd, noe høy da jeg kjørte uten kat. midtpotte og renska ut av de to "ølboksene" ved manifold.
  4. Du ville nok helst hatt Green filter tenker jeg :laughing6: Med et par rosa prikker, så gjør det seg vettu!
  5. Visste ikke at man fikk diesel-partikkelfilter på en bensinbil ?
  6. Møtet idag, ble dessverre avlyst. Grunnen for dette var lite interrese for det akkurat i kveld, så vi satser heller på neste mandag. Noe som skulle tilsi Mandag 21. September 2009. Samme plass, som igjen vil si Bryggerikaia, kl 20.00!
  7. Hei og hå. Da satser vi på å få samlet troppen igjen etter ferien, og starter da, som vanlig med en kosekveld på Bryggerikaia. Og vi satser på å ha de fleste samlett kl 20.00. Bryggerikaia Sjøgata 1 8006 Bodø MvH Christoffer H.
  8. Står jo 3.4 på denne, som det er snakk om nå. og og 200 KW, noe som skulle tilsi 272 hk ?
  9. Jeg ble litt skeptisk da luftfilterboksen manglet et rør, panseret er feil, lyktene er feil .... hadde krevd dyno eller skjekket motornummer for å bekrefte at det ikke er en standard 300-24 motor som står oppi..... Hadde også spurt om hva som har skjedd med original hjulene...det er sikkert noen stilige 3 delte 17 tommere.... Kjøretøy: MERCEDES-BENZ 300 CE 124C Understellsnummer: WDB1240511B594551 Typegodkjenningsnummer: Årsmodell: 1992 Førstegangsreg.: 305 Førstegangsreg. i Norge: 20061215 Avregistreringsdato: 20081222 Importert: J Fra Understellsnummer: Karosseritype: Kjøretøygruppe: PB Farge: GRÅ MOTORDATA Drivstoff: Bensin Motorkode: Slagvolum: 3314 Effekt: 200 Enhet: CO2 utslipp: 0 dB: 1/min: Så sier vår "kjære venn" Statens Vegvesen, står da 3.4l da ?
  10. Sir meg enig med Frode, ta deg en tur innom ett verksted og få dem til å ta en kjapp diagnose. Og se hva som forårsaker dette, slik som du beskriver det. Virker det for meg som feilen er sporadisk, og har med noe elektrisk å gjøre. Girer bilen som den skal da ? Altså om du kjører opp en brattbakke og "mister" effekten, er det pga, at den ikke girer ned ? Eller bare mister den effekt ?
  11. For å si det slik, du merker fort om du har lekkasje i noen av dysene, om du åpner motorrommet og tar bort dekslet som ligger over motoren. Er det mye svart koks der, har du lekasje. Og du behøver ikke borre opp hullet(ene), så lenge du får ut bolten uten å knekke den. Men anbefaler og samtidig bytte dyse, kopper ringen og bolten. Om du har lekasje da. Og gjerne smør opp sidene på dysene med litt kopperpasta før du dytter dem ned. Har selv gjort dette på et par biler, mens jeg jobbet som bilmekkanikker.
  12. Hva borti noe slik for en stund tilbake, enda mens jeg jobbet på bilverksted. Å da var det rett og slett dårlig kvalitet på slangene som gjorde at de utvidet seg av varme og spratt av..
  13. Er slange byttet da ? Om de er det, er det "armerte" slanger ?
×
×
  • Create New...