Jump to content

Marius.h.h

Members
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Marius.h.h's Achievements

0

Reputation

  1. Hei. Etter toppbytte på motoren sliter eg med att det kommer såvidt diesel ut frå dieselrørene som går fra pumpe og til dyser. Då snakke me so lite att da berre drypper litt frå rørene. Det renner fint fra utgangen på dieselfilteret og inngongen frå fødepumpa. Har prøvd og kjinnet lenge uten att dette har endret seg på noko vis. kan dette ha noko med vakumslangene og gjøre ? Takk for svar
  2. Takk Frode ! Blir orden på da no
  3. Trenger nåken tips angåande kjedet til akslingene. Sliter med og få løsna kjedet. Har prøvd å skrudd ut kjedestrammar men ingenting skjer ? Ein an ting eg lure på kordan eg ska kunna vri veivaksel sånn att eg får justert tannhjule oppe med kamakslingen ? og kordan veit eg når tannhjule er i nullposisjon ? ser det er eit merke på tannhjule. Takk for svar
  4. Ka tenkte du frode ? Er de behov for og skifte toppen ? Elle heldt da me akslingen ? Toppen er tett. Har du tips til eventuelle syntomer som kansje er tegn på att toppen er slitt ? Bilde av akslingen dar den er knekkt, og belte nummer 2 som og e knekkt.
  5. Kjedeli ja, men fiksast ska da ! Kan jo selfølgeli ikkje sjukemelda toppen, men e vell fare før att den har fått seg ein skade ? Da vil eg nok finna ut. Men kor vil du anbefala og kjøpa pakningssett te toppen henne ?
  6. konklusjon på problemet: kjekkt kamm og gåen topp. Mest sansyneli ødelagte ventiler og... ellers takk for hjelp
  7. Kjinner med normalt tempo ja, men virker som om bilen starter tongt med og kjinne, men blir lett etter ein omdreining som sagt. Finn ut seinare idag om alle sylinderene komprimerer
  8. Hei. Har ein s124 93 mod med om603 motor ståandes i. Påveg te jobb idag kubba bilen og vil ikkje starte igjen. Før den stoppte hørte eg ein lyd som kunne minnast om noko som knakk ? Var vertfall ikkje ein alvorleg lyd, men bilen stoppte rett etter dette. Etter eg har sett under panseret og skal starta biln igjen, sleit han veldigt me og kjinne fyrst, men etter fyrste omdreining kjinnet den grett igjen. Usikker på om bilen får disel, men såg sånn ut. Litt vanskeli og stadfesta da siden eg måtte starte bilen selv og ikkje fekk sjå etter dette under panseret. Har nåken nåke tips til ka eg kan sjå etter seinare idag ? Var litt magert med info de fekk, men om nokon har tips til feilsøking eller har tips om ka som kan vera probleme, hadde da våre fint ! Takk for svar
  9. Okei ! Takk for eit fornuftigt svar som vanleg, Frode
  10. ja okei ! Men Tdt"en har jo forholdsvis lågare turtall tilvanleg ? kan vell ikkje merke so mykje forskjell ? Og ka med den sensoren, eller ka da er ? ? rekner med den ikkje treng vere i bruk då ?
  11. Hei ! Vurderer og bytte diff på min 300 tdt som har ein diff uten sperr. Bilen eg vurderer bytte ifrå er ein 300 E med asd diff (sportline) om det har noko og sei. Fyrst og fremst, går dette ? Noko eg burde visst om de forskjellige diffene ? Nokon som har gjort eit slikk bytte mellom desse bilene før ? Har det noko og sei att på 300 E`en har eg ein slags Asd sensor, føler, i panelet framme ? Takk for svar
×
×
  • Create New...