Men la meg tilføye at begge bilene var utstyrt med en AMG pakke med seter som var alt for små for meg, jeg er vant med mye flatere og bredere seter i min E- og S-klasse.
Det kan man også få her forstår jeg.
For meg var nok det sorte interiøret også noe nær nitrist. Bil til 880.000.- og ikke en gang varme i baksetene som i min W211.
Plassen bak er kanskje ikke så mye mindre, men taklinjen har "Shooting break" tendenser. Ikke mitt valg for en E-klasse; - vil heller ha plassen.
Hadde jeg villet ha det slik så hadde jeg nok heller valgt en CLS shooting break.
Kan vel ikke sette seg inn i sportversjonen AMG å klage på trange seter....... Nei det var dagens. Men det er klart at vist 211 er malen da holder ikke de nye greiene