Jump to content

hmhaga

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

hmhaga's Achievements

0

Reputation

  1. Antar det er likt som på R-klasse/W251. Det er plastkroker på platen, som låser den i hull i bakfangeren. Ikke regn med at den overlever hvis du forsøker å fjerne den.
  2. Ja her var det liv 😜 Kjøpt lekkasjespray på Biltema og skal sjekke hvor det lekker. Høyre foran er jo ganske greit, kort vei til ventilblokka. Fortsatt interessert i å vite om det lønner seg å bytte hele fjærbeinet eller om det er greit å bytte bare belgen.
  3. Mistenker en lekkasje i luftbelg på høyre side foran. Km. stand er 220.000 km. Tenker å kjøpe Arnott. men er det anbefalt å bytte hele fjærbeinet eller går det greit å bare bytte luftbelgen? Skrur selv.
  4. Motoren i vår 2009 W251 R350 har relativt grov tomgang, som lager vibrasjoner i bilen. Den går helt rent uten noen form for fusking, både når man ruser motoren på tomgang og under kjøring. Straks man hever turtallet litt eller begynner å kjøre er vibrasjonene borte. Motoren har nylig vært ute for bytting av innsug/spjeld, oljekjøler mm. Er det noe elektronikk som ikke er nullstilt korrekt? Justering av tomgang? Virker som tomgangsturtallet er noe høyt, 900 rpm? Det synker hvis jeg skrur av klima, og da blir tomgangen enda grovere.
  5. Svigers har en 2005 C200 stasjonsvogn , og der sprakk en slange på innsuget (nederst til høyre i bildet). Chassisnr WDB2032071F668232 Er riktig delenummer på denne 2035283382? Og hvem har slikt på lager i Norge til en fornuftig pris (1400 hos forhandler)?
×
×
  • Create New...