tenker det samme her. om 4 år har me det samme....trur det blir ein bil som kan bulkes og fikses. så lærer hu det og.
320 blir det grantert ikkje....litt heftig å starte på den saken.
har skifta eit meget slitt motorfeste. var vel ca 1 cm lavare enn ny...og kunne tryke den ned med fingrene og mi vekt.
gjekk ganske lett å skfte. kjør på buker. av med plata under. og ta av eit luft filter.
når øvre bot var laus. jekk opp motor med ei trekloss på størelse med bunnpanna. jekk opp etter at nedre bolt er løsna og ute. ta av gammel motor feste. og jekk. litt til får å få plass til det nye. slepp litt ned så boltene går inn. stram litt. sett så ned motor heilt og stram begge bolter. så var det på med plater og luft filter. ferdig. gjekk fortare med ein kammerat som hjalp til med å sentrere motorfeste.
og ja. stramma litt på venstre hjulager. tutt og kjør.
om du har rust. er fluidfilm(olje behandling) amebefalt på det sterkaste. så det stanser rust som er der.
det er både tynn og god tjukk type som er der det slites mest. har då ikkje lest så masse om mercasol då.
jepp. skjed før og ja...tenker på ny bolter snart....
MEN det var ikkje meg. tar det nesten altid for hand. då kjener eg og korleis gjengene er .
håper berre ikkje at det er den andre delen gjengene er dårligare.
skifta til sommer hjul, inget spenande...til du skal skru av vinterdekk og alt er sveist fast...etter sist bilveksted besøk.
men kjørte til min gode mekaniker og lånte utstyr.
berre litt moment her....kom med eit smell. godt er det at desse boltane er meget sterke.
det er denne eg har prøv ut. det vil seia den eldre utgaven. fungerer på fugleskit og slike merker. kjempe med microfiber klutt. kjøpt det og ha det i bilen.
bakdelen med startstop funskjon er at batterier varer 3 gnager korterre mulig og start stop bat. koster 3 gangaer prisen av andre batteri.. dog du spare litt drivstof på start stop,,men mindre enn det koster føler eg, men eg kan ta feil.